2015 in review

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2015 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

Madison Square Garden can seat 20,000 people for a concert. This blog was viewed about 68,000 times in 2015. If it were a concert at Madison Square Garden, it would take about 3 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

Tadi pagi pas buka reader saya liat banyak postingan orang-orang dengan tampilan seperti ini. Baru tau ternyata bisa bisa liat review kayak gini yak, tapi saya masih bingung.. Cuma mau bilang, terima kasih ya udah sering mampir dan komen di lapak saya, dan selamat tahun baru! 🙂

14 thoughts on “2015 in review

  1. Selamat atas pencapaiannya, semoga makin sukses di tahun-tahun selanjutnya, makin bisa jalan ke mana-mana terus makin banyak tulisan yang dihasilkan di blog ini :hehe. Semangat, semangat :)).

  2. eh ini ada kolom komennyaa. Aku mau komen di postingan hari paling baper, karena judulnya sama kayak judul postinganku. Gitu doang sih hahaha. Btw, keren amat sik mbak bije, kerja tapi tetep bisa jalan-jalan. itu ambil cuti apa gimana?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s