Uncategorized

Belanja Online Dapet Cashback?

Home Shopback
Shopback

Lebaran sebentar lagi, sudahkah kamu belanja kebutuhan menjelang lebaran? Siapa yang belum coba tunjuk tangan!! Akuuuuu!! Terus gimana dong kalo nggak sempet belanja-belanja keluar sana.

Continue reading “Belanja Online Dapet Cashback?”

Advertisements
Iseng Doang

2015 in review

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2015 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

Madison Square Garden can seat 20,000 people for a concert. This blog was viewed about 68,000 times in 2015. If it were a concert at Madison Square Garden, it would take about 3 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

Tadi pagi pas buka reader saya liat banyak postingan orang-orang dengan tampilan seperti ini. Baru tau ternyata bisa bisa liat review kayak gini yak, tapi saya masih bingung.. Cuma mau bilang, terima kasih ya udah sering mampir dan komen di lapak saya, dan selamat tahun baru! 🙂